Katinka Paulsen

Alla inlägg under augusti 2011

Av Katinka Paulsen - 31 augusti 2011 22:19

Hej igen! Förlåt mig för att jag den senaste tiden har varit lite dålig på att uppdatera men jag kan säga det att jag har varit så trött efter dom långa skoldagarna så jag har tyvärr inte orkat men jag kan säga lite om vad som har hänt förutom att skolan bla bla bla har börjat för länge sen bla bla bla... och min bror Alexander har fyllt 12 år (den 28 augusti, dagen innan Michael Jacksons födelsedag ) och så ska vi imorgon åka till Alstermo med klassen så det ska bli skitkul och vi ska sova över där tills på fredag och då när jag kommer hem så ska jag uppdatera så fort som möjligt.... hoppas jag hahaha  Nu kommer det lite bilder:

  Här spelar Alexander elgitarr och jag ska lägga upp en video sen efter Alstermo-resan när han spelar lite och han är jätteduktig! 

 

  Här är Alexanders favorit tårta  

Måste gå nu!

Big hugs Katte

   

Av Katinka Paulsen - 24 augusti 2011 18:40

Hej! Sorry för dålig uppdatering, har inte så mycket tid nu när skolan börjar, speciellt inte mycket tid när man går i en plugg skola som jag gör men jag försöker så gott jag kan att uppdatera lite om min vardag och teckningar och agility . För besväret så ska jag lägga ut en bild som jag har gjort men glömde att lgga upp den (sorry for that too):

  Nå? Vad tycks? Inte så illa faktiskt  Ganska nöjd med den  Skriv gärna om vad ni tycker om denna bild  skulle bli superglad då som ni nog vet hahaha .

Ha det så bra!

Kram Katte

 

Av Katinka Paulsen - 21 augusti 2011 20:18

Hej!!! Idag är det bara en dar kvar tills skolan börjar ! Men det ska bli kul att träffa alla kompisar igen . Idag har det varit en jättefin, solig dag  och jag har kört agility med Stella igen men glömde ta kort/filma på henne  så det blir nog inget inlägg på hennes blogg . Jag ritade också en bild till idag  !!! Här kommer den och kommentera gärna om vad ni tycker om den :

Den var ganska lätt bild att rita tycker jag men den blev fin .

Ha en bra dag 

Big hugs Katte

 

Av Katinka Paulsen - 20 augusti 2011 20:04

Hej! Kom nyss innanför dörrn efter att ha varit ute och sprungit Agility med Stella och om ni vill se hennes video från idag så får ni gå in på hennes blogg (klicka på hennes namn i detta inlägg) och om ni har några frågor om agility eller nåt sånt så får ni fråga henne  då blir hon nog jätteglad .  Nu kommer det några bilder:





Ska gå och äta nu men ha det bra och kom ihåg: Har ni några frågor om agility? Fråga Stella och videon finns på Stellas blogg! 

Big hugs Katte <3

     

Av Katinka Paulsen - 20 augusti 2011 14:45

Hej! Idag är det en fin dag med sol  ska nog ut och springa lite agility med Stella och testa hennes nya hinder som vi köpte  och mer om agilityn sen ser ni på hennes blogg och då klickar ni bara på hennes namn   för här på denna blogg så skriver jag inte om agilityn eller så utan det sköter Stella hahaha  Jo, jag ritade lite också för en stund sen och här kommer bilderna:





  Bildernna blv som vanligt lite suddiga  men vad tycker ni? Fina? Jag hoppas att ni kommer att gilla dom . Nu ska jag ut med Stella och testa det nya hindret med henne 

Ha en solig dag 

Big hugs Katte <3

            

Av Katinka Paulsen - 19 augusti 2011 19:01

Hej! Just nu så regnar det ganska mkt   så jag har typ bara latat mig lite och så och varit inne i stan och hjälpt till att handla men annars så har jag bara latat och tråkat mig hela dan  . Jag gjorde en till video för jag hade tråkigt, hoppas att ni gillar den  :

Ha inte så mkt att skriva mer om just nu, eller jo: KAN DET INTE SLUTA REGNA NÅN GÅNG! hahahaha  

Ha en bra regnig dag 

Big hugs Katte <3

 
      

Av Katinka Paulsen - 18 augusti 2011 17:41

Hej! Nu har jag kommit hem från stan  Jag gjorde inte så speciellt mkt på stan men vi kollade runt lite och jag köpte ett skärmskydd till min ipod (jää) . Och som vanligt så blev Stella jätteglad men det brukor hon alltid bli hahah och hon har lagt ut en video så kolla gärna den om ni vill . Jag tänkte börja med att lägga ut en video på en kille som är skitrolig som jag och Niaz hittade:

Visst är den lite rolig? Hahah skrattar fortfarande åt hans videor 

Jag och Niaz hade det supermysigt och vi var uppe ganska länge också  till kl 4 på morgonen! Men vi hade det jättekul . Just nu gör jag typ inget, eller jo: tråkar framför datan hahah . Har inte så mkt att skriva om just nu men ni får ha det så bra .

Big hugs Katte

    

Av Katinka Paulsen - 17 augusti 2011 22:57

Hej! Nu har jag kommit hem från cirkusen och är nu hos Niaz för jag ska sova över här och det ska bli jättekul  Vi ska käka en massa chips, popcorn, dricka cola och bli feta    Jag tog lite bilder medd fats dom blev ej så bra men jag filmade en liten video men man fick tydligen inte filma men det visst vi inte förrän en säkerhetsvakt kom och sa till oss men jag tänker ändå lägga upp videon här och vi fick iallfall med en utav det bästa numren. Nu kommer det ett videoinlägg som jag och Niaz gjorde och VARNING kan vara tråkig och filmen blev inte så lång:


Nu kommer det en video till och det är på cirkusen:


Jag har inte så mkt att skriva om just nu men ni får ha det så bra  

Big hugs Katte

Just nu

Glöm inte att försöka att kommentera eller att skriva en fråga om ni vill, skulle bli glad av det

Presentation


Hej! Vad kul att du hittade hit till min nya blogg och Jag heter Katinka och är 14 år och mina intressen är Agility (en sorts hinderbana för hundar) rita, innebandy och lite allt annat;)
Kram Katte

Translate

Prata med datorn ;)

Är det nåt du undrar??

23 besvarade frågor

Sök i bloggen

!!!Rösta!!!

Vad tycker du jag ska rita?
 En hund eller hundvalpar
 En katt eller kattungar
 En igelkott eller igelkottsungar
 En häst eller ett föl
 En räv eller rävungar
 En fågel eller fågelungar
 En varg eller vargungar
 En giraff eller giraffungar
 Ett Lejon eller lejonungar
 En leopard eller leopardungar
 En tiger eller tigerungar
 Ett fantasidjur

Chatt

Chatta Online :D

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Flagcounter

Gästbok!!!!!

Länkar

Besöksstatistik

Musik

Klocka ;D

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

My Nickname ;D

Utbytet.com

Planeten Sverige

Purple Happy Bear

Skapa flashcards