Katinka Paulsen

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2011

Idag blev det en hund ;)

Av Katinka Paulsen - 14 augusti 2011 17:26

Hej! Idag har vi haft gäster för Elina har fyllt år   Så vi har ätit tårta och fikat lite och en massa andra saker  Sen efter att gästerna hade åkt så ritade jag en hund som jag ska visa nu:

  Visst blev den fin? Bilden blev tyvärr lite suddig men jag hoppas att det inte gör något men jag tycker att den är så söööt  Ha inte så mkt att skriva just nu men snälla, glöm inte att tipsa mig om vad jag kan rita skulle bli superglad om ni kunde göra det 

Ha det bra 

Big hugs Katte

  

 
 
Ingen bild

Ann-Marie Paulsen

14 augusti 2011 20:31

Det var en söt liten hund. Han har fina ögon och en våt liten nos. Jag gillar den. Kram Farmor

Katinka Paulsen

17 augusti 2011 12:04

Hej! Tack så mycket. Den tog ganska lång tid att göra, nästan 2 h!

 
Evelina

Evelina

15 augusti 2011 23:42

Hej ! Bilden var superfin !!
Kommer säkert titta in här fler gånger !! :)
Kram Evelina //

http://www.evelinaaerikssonn

Katinka Paulsen

17 augusti 2011 12:02

Hej! Tack :) jag ska nog kolla på din blogg med.

 
Nadja

Nadja

16 augusti 2011 11:37

Jätte fin hund :)

http://kingofpop4-ever.bloggplatsen.se

Katinka Paulsen

17 augusti 2011 12:03

Tack

 
Mats Paulsen

Mats Paulsen

16 augusti 2011 18:14

Den är jättefin :) Grymt bra gjord.

Kram pappa

http://matspaulsen.blogspot.com

Katinka Paulsen

17 augusti 2011 12:01

Tack så mycket

 
Ingen bild

Ann-Marie Paulsen

17 augusti 2011 10:05

Hej!Jag har skrivit ut din fina hund på papper och ramat in den. Det blev så fint så jag fick tårar i ögonen. Du har fått en gåva i att teckna. Jag kände mig stolt och visade teckningen för Pastor Josef i kyrkan. Han blev alldeles hänförd. Speglingarna i ögonen och på nosen är fantastiska. Han som ramade in den frågade hur gammal du var och jag berättade det. Vilken gåva sa han med. Hoppas att jag fick skriva ut och rama in den. Kram farmor.

Katinka Paulsen

17 augusti 2011 11:58

Du får skriva ut bilderna om du vill ;) det är helt okej för mig :)

 
William

William

19 augusti 2011 22:46

Åh herregud vad fint, asduktig du är!

http://www.youtube.com/lillabloggen

Katinka Paulsen

20 augusti 2011 14:20

Tack så mkt ;)

 
pontus källström

pontus källström

20 augusti 2011 14:21

Jag kan bara hålla med de andra talarna!
Hade aldrig haft det tålamodet att göra en teckning. Jag gillar ju schlager så någon artist som varit med där skulle nog vara kul om du ritade av.

http://pontzu.bloggplatsen.se

Katinka Paulsen

20 augusti 2011 15:06

Okej ska se vad jag kan hitta på och skulle bli jätteglad om man kunde säga vilka artister som jag kan rita av ;)

 
pontus källström

pontus källström

29 augusti 2011 22:07

Typ Charlotte Perrelli

http://pontzu.bloggplatsen.se

Katinka Paulsen

31 augusti 2011 21:30

Okej ;) ska se vad jag kan ordna :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katinka Paulsen - 21 maj 2012 19:04

Hej! Nu lämnar jag bloggplatsen.se och går till blogg.se Klicka HÄR för att komma till deneller så skriver ni bara www.katinkasgoodlife.blogg.se  <-----! Såklart kommer jag ha kvar denna blogg om det skulle va så att jag får problem med blogg....

Av Katinka Paulsen - 14 maj 2012 18:28

Hej Hej! Som jag sa i förra inlägget så ska jag lägga ut lite mer bilder och fixa en ny header.......Ta Da! Här får ni fina bilderoch en ny header  Kommentera!    @by Katinka....Här kommer lite  bilder som jag tog med Elinas systemkamera... ...

Av Katinka Paulsen - 13 maj 2012 17:02

Hej allihopa! Vad skönty det är att komma tillbaka till Sverige igen! Det har varit jätteroligt på Kreta och varmt med mycket sol och bad  Hoppas att ni ahr haft det bra! Vi tog en massa kort och då menar jag en massa.....typ....300-400 bilder...Haha...

Av Katinka Paulsen - 5 maj 2012 08:00

Nu lämnar denna denna håla! Mot Göteborg! ha det bra! :D Ses om en vecka!! Big hugs Katte ...

Av Katinka Paulsen - 4 maj 2012 19:28


Hej Hej! Som sagt så flyger jag söderut imon mot medelhavets underbara ö Kreta ! Åker imon kl 08.00 från denna lilla håla i småland till Göteborg för därifrån går flyget och för er som har mitt mobil nr så säger jag bara att jag kommer inte att ta me...

Just nu

Glöm inte att försöka att kommentera eller att skriva en fråga om ni vill, skulle bli glad av det

Presentation


Hej! Vad kul att du hittade hit till min nya blogg och Jag heter Katinka och är 14 år och mina intressen är Agility (en sorts hinderbana för hundar) rita, innebandy och lite allt annat;)
Kram Katte

Translate

Prata med datorn ;)

Är det nåt du undrar??

23 besvarade frågor

Sök i bloggen

!!!Rösta!!!

Vad tycker du jag ska rita?
 En hund eller hundvalpar
 En katt eller kattungar
 En igelkott eller igelkottsungar
 En häst eller ett föl
 En räv eller rävungar
 En fågel eller fågelungar
 En varg eller vargungar
 En giraff eller giraffungar
 Ett Lejon eller lejonungar
 En leopard eller leopardungar
 En tiger eller tigerungar
 Ett fantasidjur

Chatt

Chatta Online :D

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Flagcounter

Gästbok!!!!!

Länkar

Besöksstatistik

Musik

Klocka ;D

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

My Nickname ;D

Utbytet.com

Planeten Sverige

Purple Happy Bear

Ovido - Quiz & Flashcards