Katinka Paulsen

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Katinka Paulsen - 6 september 2011 19:06

Hej! Jag kom hem ganska nydligen eftersom jag har ridit idag och det var jättekul  Vi hoppade ca 80 cm, jag vet, det är inte så högt men det var kul för annars så brukar vi hoppa högst 50 eller 60 cm . Jag hade en häst som heter Goldy och hon var idag väldig pigg  men det gick bra ändå. I skolan så hade vi bild (yeah!!!) och så fick vi som bilduppgift att rita någonting som är runt men rita bara i raka sträck asså inga runda eller kurviga eller aa, ni förstår nog säkert  och så hade vi bara 10 minuter på oss att rita denna bilduppgift och självklart så tog jag en bild på min fina lilla teckning:

 så här blev min fina lilla teckning som jag gjorde på 10 minuter!   Kanske inte sådär ''superfin'' om jag får säga det själv men om man tänker efter så är 10 minuter inte så lång tid och den blev fin för att ha gjort den på 10 minuter.

Hästen Goldy som jag red idag på  Sweetie  

Måste göra min geografi läxa nu men vi ses snart igen 

Big hugs Katte

  

Just nu

Glöm inte att försöka att kommentera eller att skriva en fråga om ni vill, skulle bli glad av det

Presentation


Hej! Vad kul att du hittade hit till min nya blogg och Jag heter Katinka och är 14 år och mina intressen är Agility (en sorts hinderbana för hundar) rita, innebandy och lite allt annat;)
Kram Katte

Translate

Prata med datorn ;)

Är det nåt du undrar??

23 besvarade frågor

Sök i bloggen

!!!Rösta!!!

Vad tycker du jag ska rita?
 En hund eller hundvalpar
 En katt eller kattungar
 En igelkott eller igelkottsungar
 En häst eller ett föl
 En räv eller rävungar
 En fågel eller fågelungar
 En varg eller vargungar
 En giraff eller giraffungar
 Ett Lejon eller lejonungar
 En leopard eller leopardungar
 En tiger eller tigerungar
 Ett fantasidjur

Chatt

Chatta Online :D

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Flagcounter

Gästbok!!!!!

Länkar

Besöksstatistik

Musik

Klocka ;D

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

My Nickname ;D

Utbytet.com

Planeten Sverige

Purple Happy Bear

Skapa flashcards