Katinka Paulsen

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Katinka Paulsen - 8 september 2011 18:58

Hej!!! Idag så hade vi lite slöjd ock allt möjligt, typ som en vanlig skoldag  Jsut nu så håller jag på med lite tyskaglosor och det går som en dans (tycker jag ) Och jag glömde också att lägga ut en liten ''skiss'' som jag gjorde på träslöjden för vi ska typ bygga en pall eller något sådant och då tänkte jag visa min skiss på den:

Vad tycker ni? Lite väl för att vara en skiss?  Den lilla teckningen där uppe på bilden var bara en liten ''kladd'' grej typ, se här:

 Lite suddig men jag hoppas att det inte gör något. Nä nu måste jag fortsätta med min tyska här, även om jag kan den så måste jag ändå plugga lite mer på det  

Ha det bra nu och snälla, glöm inte att kommentera och ställa frågor till mig om ni vill  

Big hugs Katte <3




Just nu

Glöm inte att försöka att kommentera eller att skriva en fråga om ni vill, skulle bli glad av det

Presentation


Hej! Vad kul att du hittade hit till min nya blogg och Jag heter Katinka och är 14 år och mina intressen är Agility (en sorts hinderbana för hundar) rita, innebandy och lite allt annat;)
Kram Katte

Translate

Prata med datorn ;)

Är det nåt du undrar??

23 besvarade frågor

Sök i bloggen

!!!Rösta!!!

Vad tycker du jag ska rita?
 En hund eller hundvalpar
 En katt eller kattungar
 En igelkott eller igelkottsungar
 En häst eller ett föl
 En räv eller rävungar
 En fågel eller fågelungar
 En varg eller vargungar
 En giraff eller giraffungar
 Ett Lejon eller lejonungar
 En leopard eller leopardungar
 En tiger eller tigerungar
 Ett fantasidjur

Chatt

Chatta Online :D

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Flagcounter

Gästbok!!!!!

Länkar

Besöksstatistik

Musik

Klocka ;D

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

My Nickname ;D

Utbytet.com

Planeten Sverige

Purple Happy Bear

Skapa flashcards