Katinka Paulsen

Alla inlägg under oktober 2011

Av Katinka Paulsen - 29 oktober 2011 21:57

Hej! Om drygt 2 dagar så ska jag till min farmor som bor i Borås (min hemstad) och jag ska vara där veckan nu när det är lov (höstlov)  Undrar lite på vad vi ska göra när jag kommer dit, blir nog säkert kul   Som  sagt så ritar jag lite på pogrammet Paint och jag fick fram denna lilla söta delfin:

Nå vad tycker ni om den? Blev faktiskt (som vanligt) nöjd med denna och det är första gången jag provade att rita en delfin på Paint och i denna vinkel (vinlkarna brukar vara väldigt svåra)+färg till    Jag brukar vara dålig på att färlägga mina teckningar men denna gången så testade jag det med och det blev riktigt bra  Hoppas att ni får en trevlig helg nu.

 Big hugs Katte <3


Av Katinka Paulsen - 27 oktober 2011 21:13

Tjena! Har som sagt precis pluggat färdigt på en svenska uppgift som vi har tills imon och då skulle vi skriva om 15 st olika grekiska gudar, minst 3-5 meningar om dem och jag är precis färdig! Glämde (som alltid) att lägga ut en sak som vi gjorde på bilden och då skulpterade vi. Min skulptur döpte jag till Dino och det är för att den blev en Dinosaurie istället för en hund (eller noshörning som den sedan blev också innan jag gjorde dinosaurien) och det blev en Trisiatops men vad tycker ni om den då?








Bilderna blev lite suddiga men det får duga och jag måste tyvärr gå nu men glöm inte att försöka att kommentera 

Bug hugs Katte <3

        

Av Katinka Paulsen - 25 oktober 2011 20:32

Hej! Sorry för den väldigt långa och sega uppdateringen men jag kan säga att idag så har jag gjort 2 prov (engelska och matte) och det gick nog bra på dom 2 proven hoppas jag (har ej fått tillbaka proven än) och som sagt så ska jag göra ett till prov imon på BFK (Biologi,Fysik,Kemi) och jag hoppas att jag blir mer än godkänd och på torsdag så ska vi ha prov på tyska och jag hoppas attd et går bra det med  Håller på att stretcha just nu efter ridningen och imon efter skolan så har jag innebandy träning för på fredag så ska vi möta Alvesta IBK tror jag att dom heter och jag hoppas att vi vinner   Har inte så mycket mer att säga än att jag har skissat fram en känguru och jag tänkte nu visa er:

Blev en ganska dålig bild när jag skulle ta kort på den med det får duga men vad tycker ni? Blev väldigt nöjd med den  Jag gjorde också 2 videor som jag ska visa er och dom handlar om hur man ritar ett draköga (fantasy),en hästahuvud,en gris och en leopard på mina små egna sätt och detta gör jag då på datorn på programet paint så och varning, man hinner nog ej se vad jag skriver på videorna när jag ska förklara hur man gör så men hoppas att det går bra ändå  Här kommer dom:

 


Måste gå nu 

Big hugs Katte <3

 

Av Katinka Paulsen - 18 oktober 2011 19:44

Hej! Skulle bara lägga in vårt skolfoto för jag kom liksom på det nu hahah  Jag vet att jag är lite glömsk..... men här har ni den:

Big hugs Katte <3



Av Katinka Paulsen - 18 oktober 2011 18:58

Hej! dålig uppdatering igen men det är ju inte så ovanligt ju men idag så har jag som sagt ridigt och då hade vi markarbete (typ ungefär som dressyr) och det var faktiskt lite kul  Imon så ska vi redovisa om oss själva för klassen typ och jag hatar verkligen redovisningar (kan hålla med om att jag inte är ensam om det)  och jag hoppas att det kommer att gå bra. Föresten så ritade jag en teckning på Bella Thorne som en läsare tipsade om (klicka HÄR för att komma till hennes blogg):

Vad tycks? Ganska nöjd med den jämtfört med den förra Bella Thorne bilden  Hoppas att ni gillade den och om jag ska säga en sak om bilden som jag blev riktigt nöjd med så är det nog ögonen eller vad tycker ni?   

Hoppas att ni har haft en jättebra dag 

Big hugs Katte <3

 


Av Katinka Paulsen - 13 oktober 2011 16:46

Hej! Idag så har det varit en lååång dag men det gick bra ändå och nu är jag äntligen hemma  Idag på BFK (Biologi,Fysik och Kemi) så jobbar vi om djur och jag och min jobbarkompis jobbar om småkryp  inte direkt kul enligt mig men jag fick iallfall rita:

  Vad tycks? Jag tycker inte att det är en av dom bästa teckningarna på en fjäril men den får duga  Har inte så mycket att skriva om just nu......men ni får ha det så bra och på fredag så ska jag till brosan igen 

Ha det bra 

Big hugs Katte <3

    

Av Katinka Paulsen - 12 oktober 2011 19:24

Hej! Idag så har jag haft innebandy träning och vi på söndag så ska vi ha match mot Älmhult och jag hoppas att vi vinner  Här om dan så fick både jag och Niaz en så kallad ''cupboard make-over'' av en tjeje som heter Anna och då kom jag på det att vi kunde göra en ''före-och-efter'' bild och detta blev resultatet på Niaz skåp:

 

Snyggt blev det sen när man fick iordning hela alltet och tyvärr så hann jag aldrig ta kort på mitt skåp men jag kan redan se det framför mig att jag kommer att stöka till det igen inom några dagar hahaha    Nu måste jag tyvärr gå och fixa resten utav läxorna.

Big hugs Katte <3


Av Katinka Paulsen - 10 oktober 2011 18:33

Hejsan Everybody! Som sagt så är det idag som jag fyller hela 14 år  Hoppas att ni har haft det bra som jag typ förutom tråkigt väder och så...... Tackar alla mina kompisar för grattisarna som dom sa till mig idag på skolan och på innebandy träningen  Har faktiskt inte så mycket att säga men ni får ha en fortsatt bra dag.

En gammal bild på mig som jag hittade i datorn.

Big hugs Katte <3







Just nu

Glöm inte att försöka att kommentera eller att skriva en fråga om ni vill, skulle bli glad av det

Presentation


Hej! Vad kul att du hittade hit till min nya blogg och Jag heter Katinka och är 14 år och mina intressen är Agility (en sorts hinderbana för hundar) rita, innebandy och lite allt annat;)
Kram Katte

Translate

Prata med datorn ;)

Är det nåt du undrar??

23 besvarade frågor

Sök i bloggen

!!!Rösta!!!

Vad tycker du jag ska rita?
 En hund eller hundvalpar
 En katt eller kattungar
 En igelkott eller igelkottsungar
 En häst eller ett föl
 En räv eller rävungar
 En fågel eller fågelungar
 En varg eller vargungar
 En giraff eller giraffungar
 Ett Lejon eller lejonungar
 En leopard eller leopardungar
 En tiger eller tigerungar
 Ett fantasidjur

Chatt

Chatta Online :D

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Flagcounter

Gästbok!!!!!

Länkar

Besöksstatistik

Musik

Klocka ;D

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

My Nickname ;D

Utbytet.com

Planeten Sverige

Purple Happy Bear

Skapa flashcards