Katinka Paulsen

Alla inlägg under december 2011

Av Katinka Paulsen - 6 december 2011 19:49

Hej! tävlingen är färdigt   sorry om det drog över några dar men här kommer alla som hade rätt:

Ellinorhttp://fruttitops.blogg.se/ 

EmmaLive: http://emmalive.devote.se/ 

Thaabulleehttp://thaabullee.bloggplatsen.se/ 

Alicehttp://www.aalicelife.blogg.se/ 

Kajsa 

Sessehttp://www.jessy-bessy.blogspot.com/


Grattis till er! Visst var det en ganska enkel tävling?  Har inte så mycket att säga just nu men här kommer bilden:

Lite suddig blev den men vad tycker ni?   Hoppas att ni får en fortsatt bra dag 

Big hugs Katte <3

    















Av Katinka Paulsen - 3 december 2011 22:52

Hej! Innan jag lägger upp teckningen kör jag med en liten tävling här: Gissa vilken kändis jag ritar och den den/dom som gissar rätt  får en läkning här på min blogg  Den som inte har någon blogg kan jag skriva namnen på  Kan föresten ge en ledtråd om det är svårt: Denna kändis dumpade Justin Bieber för ett faderskapstest som visade typ att Justin var pappa till ett barn som vars mamma är mycket äldre än vad han är. (ett ryckte) Vet du vilken kändis det är? Skriv en kommentar då om du vet vem det är!

Här kommer det en halvfärdig teckning på den kändis som jag ritar så det inte blir för svår tävling;

Good Luck Everybody!

Big hugs Katte

Av Katinka Paulsen - 3 december 2011 21:37

Hej! Som ni ser så har jag gjort en ny header  tog ganska (host* nnä vääääldigt lång) tid att göra denna header, hade problem med internet vilket inte är ovanligt här där jag bor  Just nu har jag inget att göra, funderar på att rita lite  såg ut ganska nydligen och vet ni? det SNÖAR!?  Kunde knappt fatta det själv, 1:st regn, 5 minuter senare....det SNÖAR! Äntligen fattade vädret att det är december, alltså dags för snowingtime!  Hahaha...... Här kommer det lite bilder från igår när jag var med Niaz och Hanna :


Niaz, Hanna och jag 

Ska rita nu 

Big hugs Katte <3

     

Av Katinka Paulsen - 1 december 2011 19:08

Hejsan! Redan december  ? Oj......Har knappt koll på någonting längre haha  Idag så har jag faktiskt varit hemma  Har varit sjuk  , ont i magen  , vet varför men vill inte dra upp det här på bloggen men nu mår jag lite bättre  Men nu när det är 1:a december är jag besviken på vädret, ingen snö  Inte ens frost ute . Men jag hoppas att det kommer innan jul, annars blir jag galen  Förra året, då kom det snö redan på 1:a advent och sedan blev det något fruktansvärt kallt  , mer än vanligt här i småland men man kan ju hoppas att det blir en vanlig vinter här, inte för kallt eller för varmt.

Har inte så mycket att säga men här kommer det en bild jag mixade ihop på Picasa 3 och som ni nog ser så längtar efter det eller tills den sesongen börjar:

(klicka på bilden för att den ska bli större)

Big hugs Katte <3

 

Just nu

Glöm inte att försöka att kommentera eller att skriva en fråga om ni vill, skulle bli glad av det

Presentation


Hej! Vad kul att du hittade hit till min nya blogg och Jag heter Katinka och är 14 år och mina intressen är Agility (en sorts hinderbana för hundar) rita, innebandy och lite allt annat;)
Kram Katte

Translate

Prata med datorn ;)

Är det nåt du undrar??

23 besvarade frågor

Sök i bloggen

!!!Rösta!!!

Vad tycker du jag ska rita?
 En hund eller hundvalpar
 En katt eller kattungar
 En igelkott eller igelkottsungar
 En häst eller ett föl
 En räv eller rävungar
 En fågel eller fågelungar
 En varg eller vargungar
 En giraff eller giraffungar
 Ett Lejon eller lejonungar
 En leopard eller leopardungar
 En tiger eller tigerungar
 Ett fantasidjur

Chatt

Chatta Online :D

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Flagcounter

Gästbok!!!!!

Länkar

Besöksstatistik

Musik

Klocka ;D

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

My Nickname ;D

Utbytet.com

Planeten Sverige

Purple Happy Bear

Skapa flashcards