Katinka Paulsen

Direktlänk till inlägg 3 januari 2012

Tillbaka från Kläppen :D

Av Katinka Paulsen - 3 januari 2012 15:35

Hejsan Allihopa! Nu är jag tillbaka från Kläppen! Jag kom egentligen hem igår men jag kom hem så sent på kvällen att jag inte hann blogga då men nu är jag som sagt här igen  Imon ska jag iväg igen och det är till min kära farmor men det har jag sagt tidigare hur det ligger till men det har som sagt varit jätteroligt att vara i Kläppen och jag rekomenderar er att åka dit speciellt när det är nyår  ashäftiga fyverkerier där! Vi tog också kort och filmer som jag ska lägga upp här på bloggen om några dar eftersom min iPod inte är har den bästa kameran och så är den väldigt ömtålig med men brosan och dom hade den nya Xperia Active som är vattentät och stötålig som funkar bra i sådanna lägen men jag lovar att jag ska lägga ut bilderna och filmerna!  Jag hoppas att ni har haft ett bra nyår iallfall, känns lite konstigt att det plötsligt blev år 2012, tanken på att många säger att det är det året som jorden går under.....mm.....ska nog inte oroa mig för det men iallfall så ritade jag faktiskt lite snabbt igår:

Här är den! Hade som sagt tänkt att göra något annat och denna bild är direkt från huvudet, dom andra teckningarna ritade jag av från bilder genom att titta på dem men som sagt, denna är från huvudet  Skriv en kommentar om vad ni tycker om ni vill ^^

Såhär sotig blev jag efter den teckningen men det blir man oftast när man gör så att blyertsen blir suddig genom att dra fingret på där man vill att det ska bli suddig, ser nästan ut som om jag har använt kolpennor fast det har jag inte, tycket att kolpennor är lite jobbiga att använda, man blir ju svart bara man nuddar dom! 

Ska se om jag hinner blogga imon innan jag åker men tåget går ine föränn vid kl 17.00 så då har jag hela eftermiddan på mig om inte internetanslutningen krabbar.....  men vi få se helt enkelt 

Måste packa nu.

Big hugs Katte <3

 

 
 
Niaz

Niaz

6 januari 2012 21:51

Hej, fin blogg du har :) Har en liten frågestund på min blogg just nu, skulle vara jättekul om du kunde ställa en liten fråga!
http://ninnislife.devote.se/blogs/15594431/fraagestund.htm#WriteComment
Kram.

http://www.ninnislife.devote.se

Katinka Paulsen

15 januari 2012 17:08

Hej :D Tack desamma! Oki :D ska kika!

 
N a t h a l i e

N a t h a l i e

8 januari 2012 10:31

Hejsan!
Tänkte kolla om du ville vara med i min lilla foto tävling på min blogg:

http://nepe.blogg.se/2012/january/nu-blir-det-tavling.html

Om du inte gillar sådana här poster så ber jag om ursäkt! :)
Det hade varit något för dig om du gillar att fotografering!

http://www.nepe.blogg.se

Katinka Paulsen

15 januari 2012 17:09

Hej Nathalie! Okej ;) det gör inget :) men visst kan jag kika där också!

 
Nennis

Nennis

15 januari 2012 16:41

Hej Katte, vart har du tagit vägen? Har inte hört av dig senast innan du åkte till din farmor. :(

Ha det så bra
/nennis <3

http://www.thesweetlife.bloggplatsen.se

Katinka Paulsen

15 januari 2012 17:11

Hej Nenna! Förlåt att jag inte har hört av mig, kom precis hem den dagen då vi skulle va och jag tänkte säga det men fick problem med internet och allt! Sorry, ska försöka att komma på träningarna med så att vi kan träffas och pratas vid....
Kram Katte

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katinka Paulsen - 21 maj 2012 19:04

Hej! Nu lämnar jag bloggplatsen.se och går till blogg.se Klicka HÄR för att komma till deneller så skriver ni bara www.katinkasgoodlife.blogg.se  <-----! Såklart kommer jag ha kvar denna blogg om det skulle va så att jag får problem med blogg....

Av Katinka Paulsen - 14 maj 2012 18:28

Hej Hej! Som jag sa i förra inlägget så ska jag lägga ut lite mer bilder och fixa en ny header.......Ta Da! Här får ni fina bilderoch en ny header  Kommentera!    @by Katinka....Här kommer lite  bilder som jag tog med Elinas systemkamera... ...

Av Katinka Paulsen - 13 maj 2012 17:02

Hej allihopa! Vad skönty det är att komma tillbaka till Sverige igen! Det har varit jätteroligt på Kreta och varmt med mycket sol och bad  Hoppas att ni ahr haft det bra! Vi tog en massa kort och då menar jag en massa.....typ....300-400 bilder...Haha...

Av Katinka Paulsen - 5 maj 2012 08:00

Nu lämnar denna denna håla! Mot Göteborg! ha det bra! :D Ses om en vecka!! Big hugs Katte ...

Av Katinka Paulsen - 4 maj 2012 19:28


Hej Hej! Som sagt så flyger jag söderut imon mot medelhavets underbara ö Kreta ! Åker imon kl 08.00 från denna lilla håla i småland till Göteborg för därifrån går flyget och för er som har mitt mobil nr så säger jag bara att jag kommer inte att ta me...

Just nu

Glöm inte att försöka att kommentera eller att skriva en fråga om ni vill, skulle bli glad av det

Presentation


Hej! Vad kul att du hittade hit till min nya blogg och Jag heter Katinka och är 14 år och mina intressen är Agility (en sorts hinderbana för hundar) rita, innebandy och lite allt annat;)
Kram Katte

Translate

Prata med datorn ;)

Är det nåt du undrar??

23 besvarade frågor

Sök i bloggen

!!!Rösta!!!

Vad tycker du jag ska rita?
 En hund eller hundvalpar
 En katt eller kattungar
 En igelkott eller igelkottsungar
 En häst eller ett föl
 En räv eller rävungar
 En fågel eller fågelungar
 En varg eller vargungar
 En giraff eller giraffungar
 Ett Lejon eller lejonungar
 En leopard eller leopardungar
 En tiger eller tigerungar
 Ett fantasidjur

Chatt

Chatta Online :D

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Flagcounter

Gästbok!!!!!

Länkar

Besöksstatistik

Musik

Klocka ;D

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

My Nickname ;D

Utbytet.com

Planeten Sverige

Purple Happy Bear

Skapa flashcards