Katinka Paulsen

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Katinka Paulsen - 26 februari 2012 20:30

Har inget att säga, bara att jag förlorar över datorn när jag ska ''spela'' dum, den vinner alltid!! en dag du datorn!...en dag...

Snacka om att datorn ''egentligen'' inte tänkte på något tal överhuvud taget....pfff.....hatar det där programmet så mycket att jag börjar gilla det... 

Big hugs Katte <3


Av Katinka Paulsen - 26 februari 2012 18:25

Hejsan igen! Nu har jag bara en bild kvar att rita men nu fick jag huvudvärk så jag orkar inte ta den andra bilden, fast jag sa att jag skulle rita färdig de bilder som är kvar nu under sportlovet men under några dar fick jag migränn så det är ett utav orsakerna men jag ska försöka på nytt att rita denna vecka som kommer 

Här kommer teckningen:

Tjejen som är på teckningen heter Kassandra och klicka HÄR för att komma till hennes fin blogg 

Har inte så mycket att säga nu på en söndag....dagen innan....suck.....skolan börjar -_-'' men aja det är skönt att få träffa sina underbara kompisar igen  efter en lång veckas lov och sedan är det inte så långt kvar tills påsklovet börjar! 

Hoppas att ni får ha en bra sista-dag-på-lovet-kväll som jag har 

Big hugs Katte <3

  




Av Katinka Paulsen - 26 februari 2012 15:00

Tjena! Dålig uppdatering.....IGEN! Åhh....stör på att jag inte är så aktiv längre på att blogga men jag fortsätter rita färdigt de teckningar som ni har skickat in till mig och som lite tilltugg på väntan så får ni se ett skämt som jag först garvade ihjäl mig åt eller inte.....garvade men iallfall skrattade....eller....ahh ni förstår nog.

Innan ni läser texten som är på bilden så ska ni...


1. Titta NOGA på bilden.

2. Vad ser ni?

3. LÄS!

Hoppas att skämtet var roligt!

Big hugs Katte <3


Just nu

Glöm inte att försöka att kommentera eller att skriva en fråga om ni vill, skulle bli glad av det

Presentation


Hej! Vad kul att du hittade hit till min nya blogg och Jag heter Katinka och är 14 år och mina intressen är Agility (en sorts hinderbana för hundar) rita, innebandy och lite allt annat;)
Kram Katte

Translate

Prata med datorn ;)

Är det nåt du undrar??

23 besvarade frågor

Sök i bloggen

!!!Rösta!!!

Vad tycker du jag ska rita?
 En hund eller hundvalpar
 En katt eller kattungar
 En igelkott eller igelkottsungar
 En häst eller ett föl
 En räv eller rävungar
 En fågel eller fågelungar
 En varg eller vargungar
 En giraff eller giraffungar
 Ett Lejon eller lejonungar
 En leopard eller leopardungar
 En tiger eller tigerungar
 Ett fantasidjur

Chatt

Chatta Online :D

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Flagcounter

Gästbok!!!!!

Länkar

Besöksstatistik

Musik

Klocka ;D

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

My Nickname ;D

Utbytet.com

Planeten Sverige

Purple Happy Bear

Skapa flashcards