Katinka Paulsen

Alla inlägg under april 2012

Av Katinka Paulsen - 23 april 2012 14:53

Hej! Sitter här på datalektionen och väntar på att vår lärare ska skriva ut några bilder....tar tydligen ganska lång tid för det är många som ska ha sina bilder utskrivna....hinner inte skriva så mycket....

En bild på Stella  Ses sen!

Big hugs Katte <3 

Av Katinka Paulsen - 18 april 2012 08:00

Grattis kära Emma på födelsedagen! Hoppas att du får ett super bra dag! 

Önskar din Katte <3   


Av Katinka Paulsen - 16 april 2012 18:45

Hej! Har kommit hem från nån timma sen.....seg skoldag....som vanligt....har 7kt ont i magen, ska nog vila resten av dan med att slappa....

Här är den andre bilden som jag skrev innan på det förra inlägget...som sagt, också redigerat.

Big hugs Katte <3


Av Katinka Paulsen - 16 april 2012 15:04

Hej! Har datalektion, vår sista lektion idag iallfall  Längtar tills jag kommer hem....det gör nog alla som går i skolan om man inte då gillar skolan men ändå, snar måste jag gå för att hinna med min buss...har dock inte så mycket mer att säga men här kommer en bild som jag redigerade här på datalektionen för det är en bild grej vi gör:

  

Den andra bilden ligger hemma på datorn och jag vet...denna bild är 7kt mycket redigerad men den får duga helt enkelt....

Måste kila!

Big hugs Katte <3


 

Av Katinka Paulsen - 15 april 2012 21:19

Hej! Imon börjar skolan.....suger tanken på att man har prov nu på onsdag för att läraren knappt kunde bestämma sig vilken dag det skulle vara så han ändrade hit och dit och tillslut så blev resultatet: Prov nu på onsdag om franskarevultionen för oss i B-klassen menas A-klassen fick ha provet en vecka efter oss..........suger men man får helt enkelt leva vidare  Jo, om ni undrar var jag var i helgen så var jag hos brosan och jag kom hem ganska sent så jag orkade inte blogga heller och nu efter som vi får fler läxor hit och dit så har jag beslutat mig för att blogga kanske 1-3 gånger i veckan så ni bara vet och nu ska jag plugga som vanligt men först! En liten bild som jag ritade på datorn på Pixlr Editor för jag hade ingen bild att lägga upp här:

Lite slarvigt som det oftast brukar bli när jag ha en bild färdig så snabbt som möjligt men jag hoppas att ni tycker om den  kommentera!

Big hugs Katte <3


   

Av Katinka Paulsen - 9 april 2012 17:42

Hej! Nu kommer det ni alla har väntat på läääänge! Den sista teckningen som jag skulle rita och sedan visa det här på bloggen, okej, jag visar er bilden nu så slipper ni vänta ännu längre:

Tjejen på bilden heter Freja och kika in HÄR för att komma in på hennes fin, fina blogg  

Sådär ja, nu var den saken gjord och glöm inte att ni kan fortsätta att skicka in bilder på er själva till mig så att jag kan rita av dom   Klicka HÄR för att återse det inlägg  som visar info om hur man skickar till mig!

Imorgon börjar allvarlet igen......Skolan! Usch! Har ett prov denna vecka....i engelska....ska nog gå bra eftersom alla engelska prov vi har haft har aldrig varit så speciellt svåra så men ni får ha en skön kväll nu!

Big hugs Katte <3


Av Katinka Paulsen - 5 april 2012 13:38

Hej! Som sagt så ska jag till min farmor idag och jag kommer hem på söndag  Kommer hem i god tid till att blogga då och teckningen ska vara färdig då! Ska hålla mitt löfte så gott det går!  Hoppas att ni får ha ett trevligt lov nu menas jag är borta  Här kommer en snabbskissad bild som jag gjorde på det där redigeringsprogrammet Pixlr Editor för jag hade inga andra bilder att lägga ut men vi ses på söndag!


Big hugs Katte <3

   

Just nu

Glöm inte att försöka att kommentera eller att skriva en fråga om ni vill, skulle bli glad av det

Presentation


Hej! Vad kul att du hittade hit till min nya blogg och Jag heter Katinka och är 14 år och mina intressen är Agility (en sorts hinderbana för hundar) rita, innebandy och lite allt annat;)
Kram Katte

Translate

Prata med datorn ;)

Är det nåt du undrar??

23 besvarade frågor

Sök i bloggen

!!!Rösta!!!

Vad tycker du jag ska rita?
 En hund eller hundvalpar
 En katt eller kattungar
 En igelkott eller igelkottsungar
 En häst eller ett föl
 En räv eller rävungar
 En fågel eller fågelungar
 En varg eller vargungar
 En giraff eller giraffungar
 Ett Lejon eller lejonungar
 En leopard eller leopardungar
 En tiger eller tigerungar
 Ett fantasidjur

Chatt

Chatta Online :D

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Flagcounter

Gästbok!!!!!

Länkar

Besöksstatistik

Musik

Klocka ;D

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

My Nickname ;D

Utbytet.com

Planeten Sverige

Purple Happy Bear

Skapa flashcards