Katinka Paulsen

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Katinka Paulsen - 14 maj 2012 18:28

Hej Hej! Som jag sa i förra inlägget så ska jag lägga ut lite mer bilder och fixa en ny header.......Ta Da! Här får ni fina bilderoch en ny header  Kommentera! 


@by Katinka....Här kommer lite  bilder som jag tog med Elinas systemkamera...

@by Katinka

@by Katinka

@by Katinka

@by Katinka (Under en båtresa fick man i olika sjödjur som denna sjöstjärna)

Nu kommer det lite blandade bilder som både jag och Elina har tagit 


Stellina Village! @by Elina

@by Elina

@by Elina

@by Elina (On the Beach)

@by Katinka

@by Elina (On the Beach)

@by Elina (Vid samma tillfälle som när man fick hålla i en sjöstjärna så fick man också hålla i en sjöborre)

@by Katinka (i bakgrunden ser ni Vita Bergen, en liten bergskjeda)

@by Elina

@by Elina (On the Beach)

Nu kommer det lite övriga bilder:

Jag och Sjöstjärnan!

En smått weird bild på mig och Elina....jag vet, jag vet....jag är kort...men...ändå äldst 

I väntan på att båten ska starta...

Strand Tennis eller Havs Tennis?  

Här var några bilder av några hundra till men jag kan säga att några till kommer i nästa inlägg  Det tog ganska lång tid att ladda upp dessa bilder men fler kommer snart!

Ska plugga lite nu....don't like it at all.....har 2 prov denna vecka....aja....sånt händer när man är borta i en vecka från skolan...

Ha det bra!

Big hugs Katte <3



         

      

    


Tidigare månad - Senare månad

Just nu

Glöm inte att försöka att kommentera eller att skriva en fråga om ni vill, skulle bli glad av det

Presentation


Hej! Vad kul att du hittade hit till min nya blogg och Jag heter Katinka och är 14 år och mina intressen är Agility (en sorts hinderbana för hundar) rita, innebandy och lite allt annat;)
Kram Katte

Translate

Prata med datorn ;)

Är det nåt du undrar??

23 besvarade frågor

Sök i bloggen

!!!Rösta!!!

Vad tycker du jag ska rita?
 En hund eller hundvalpar
 En katt eller kattungar
 En igelkott eller igelkottsungar
 En häst eller ett föl
 En räv eller rävungar
 En fågel eller fågelungar
 En varg eller vargungar
 En giraff eller giraffungar
 Ett Lejon eller lejonungar
 En leopard eller leopardungar
 En tiger eller tigerungar
 Ett fantasidjur

Chatt

Chatta Online :D

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Flagcounter

Gästbok!!!!!

Länkar

Besöksstatistik

Musik

Klocka ;D

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

My Nickname ;D

Utbytet.com

Planeten Sverige

Purple Happy Bear

Skapa flashcards