Katinka Paulsen

Alla inlägg under november 2011

Av Katinka Paulsen - 27 november 2011 17:35

Hej! Förlåt för att jag inte har bloggat på några dar men nu är jag här igen  Som sagt så är det första advent idag, guuud vad tiden går fort! och då är det inte långt kvar till jul! (eller jo ganska långt). Idag så har jag varit hos brosan (har varit där hela helgen) och just nu kom jag hem ganska nydligen för jag har sålt lite bullar och annat hembakat för att stödja vår innebandylag, det gick ganska bra ska jag säga, fick några att köpa lite och det är ju bra  Jag ritade faktiskt hos brosan, en drake som jag ska plublicera här på bloggen och det var min bror som tog bilden med sin mobil för min iPod var ju inte så bra då för den kameran är väldigt dålig men här kommer den:

Vad tycker ni? Snygg eller? Jag tycker att själva bilden som brosan tog blev mycket bättre än vad min iPod kameras photon blir men jag är nöjd med denna teckning 

Ha en fortsatt bra dag och glöm inte att försöka att kommentera.

Big hugs Katte <3


  

Av Katinka Paulsen - 22 november 2011 20:08

Hej! Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag men nu är jag här  Har som sagt precis ridit  Hade en häst som heter Harry och jag tycker så synd om honom  För när han var liten så blev han misshandlad av sin föredetta ägare, stackarn  Vi hade markarbete (det är ungefär som dressyr) och det var ganska kul 

Detta är Harry (ovan) fick inte så bra bild på honom.

En ganska kul sak när det gäller hästar så har vi på stallet en litten Shettlandsponny som heter Hidalgo  Han är så söööööööt, dom hade precis rakat honom (asså klipt pälsen på honom så att han inte svettas eftersom Shettisar får så tjock päls på vintern) och då lämnade dom kvar lite på benen och hahaha, det ser ut som om han hade strumpor på sig!!  Kolla här:

Man får titta lite på benen och förlåt om bilden inte blev så bra men det får nog duga 

Så söööt han är 

En gullig sak var när jag då skulle ta kort på honom med min iPod Touch 4g så nosade han på den och försökte naffsa åt dig den, så sött.

Måste tyvärrr dra nu som jag jämt säger, men hejdå!

Big hugs Katte <3



Av Katinka Paulsen - 19 november 2011 20:19

Hej! Idag har jag bara slappat  skönt....  Imon så ska jag spela innebandy match mot Vöjkers (stavning?) och jag hoppas att vi vinner  Jo, en kille som heter Hampus (eller snarare min bästa killkompis) tipsade mig om att rita Rihanna och då skickade han en bild och självklart så ritade jag ju av den 

Vad tycker ni? Kommentera gärna 

Big hugs Katte <3

      

Av Katinka Paulsen - 17 november 2011 20:08

Hej! Idag så ritade jag en kändis.....Lady Gaga! Ellinor tipsade mig igen om det så jag har inte mycket n´mer att säga men här kommer bilden:

Här är den  Vad tycks? snyggt eller? Blev jättenöjd, kämpade i 2 timmar med en!!

Måste tyvärr gå.

Big hugs Katte <3

    

Av Katinka Paulsen - 13 november 2011 22:01

Hej! Idag så har jag varit i Skåne och har varit hos några kusiner där   Vi gjorde inte så speciellt mycket förutom att vi har pysslat lite, vi målade t.ex på fina stenar:

Den lilla stenen i mitten är min och den till vänster gjorde jag och Hilda (en utav kusinerna) tillsammans genom att ta varsin sida alltså halva halva 

Hilda med våra stenar 

Måste iväg och plugga lite på musiken (har musik prov imon) och  ni får ha det så bra 

Big hugs Katte <3

      

Av Katinka Paulsen - 12 november 2011 00:12

Hejsan Nattugglor! Nu är klockan lite över 12 på natten och jag känner mig fortfarande pigg som en mört, vaknade typ vid kl 5 först för att min väckarklocka ringde då, typiskt  sen somnade jag om tills klockan var 6 för då steg jag upp för vår buss på morgonen går 07.10 så aa, tidigt får man gå upp varje morgon men nu är det härligt med lite helg   Imon ska jag till min kompis Hampus (Hampe) och det ska bli kul  planerade det i flera veckor typ, varje vecka var det nått  problem så men nu, äntligen! Men iallfall så gjorde jag en teckning idag för en tjejkompis som heter Ellinor tipsade om att jag skulle rita en mus  men tyvärr blev det i självaverket likt ett marsvin eller en hamster, Sorry Ellinor!


Såhär blev den, hoppas att den dög en då..

Måste dra nu 

Big hugs Katte <3






ps: Kom ihåg! jag finns nu på Facan! (utallas som fäyan, alltså facebook). 

Av Katinka Paulsen - 11 november 2011 19:58

Hej! Ska bara lägga ut denna video som jag och Emma gjorde, sorry om den är lite dryg/seg/tråkig men jag hoppas att ni överlever 

Big hugs Katte <3


   

Av Katinka Paulsen - 10 november 2011 06:38

Hej! eller Gomorgon kanske man ska säga  , japp nu är klockan ungefär runt 20 i 7, fattar ej hur jag oirkade gå upp idag (kl 05.55) för jag skulle gå till bussen som går 07.10 och då stiger jag vanligtvis upp 06.05 men idag blev det inte så men sedan fick vi veta att vi skulle åka bil till skolan så aa, nu sitter jag då här vid min dator på morgonen och bloggar  Weird men aja, första ''innan skolan'' inklägget måste man ju göra någon gång i livet typ, minst en gång, om man orkar haha   Har inte så mycket mer att säga förutom att jag lyssnar lite på musik  

Den heter ''Welcome to the club'' och den låten hade vi på gympan igår (då när jag gjorde illa mitt knä) så jag tänkte då att ni får lyssna på den:

Hoppas att ni tyckte om den  Jag tycker att den är bra men nu ska jag göra något annat (eller måste göra något annat), ska fundera lite på vad jag kan tänkas rita och lägga ut det på bloggen.....¨

Ha en bra morgon!

Big hugs Katte <3

 

Just nu

Glöm inte att försöka att kommentera eller att skriva en fråga om ni vill, skulle bli glad av det

Presentation


Hej! Vad kul att du hittade hit till min nya blogg och Jag heter Katinka och är 14 år och mina intressen är Agility (en sorts hinderbana för hundar) rita, innebandy och lite allt annat;)
Kram Katte

Translate

Prata med datorn ;)

Är det nåt du undrar??

23 besvarade frågor

Sök i bloggen

!!!Rösta!!!

Vad tycker du jag ska rita?
 En hund eller hundvalpar
 En katt eller kattungar
 En igelkott eller igelkottsungar
 En häst eller ett föl
 En räv eller rävungar
 En fågel eller fågelungar
 En varg eller vargungar
 En giraff eller giraffungar
 Ett Lejon eller lejonungar
 En leopard eller leopardungar
 En tiger eller tigerungar
 Ett fantasidjur

Chatt

Chatta Online :D

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Flagcounter

Gästbok!!!!!

Länkar

Besöksstatistik

Musik

Klocka ;D

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

My Nickname ;D

Utbytet.com

Planeten Sverige

Purple Happy Bear

Skapa flashcards