Katinka Paulsen

Direktlänk till inlägg 4 maj 2012

Imon Sticker Jag till Kreta! :D

Av Katinka Paulsen - 4 maj 2012 19:28

Hej Hej! Som sagt så flyger jag söderut imon mot medelhavets underbara ö Kreta Åker imon kl 08.00 från denna lilla håla i småland till Göteborg för därifrån går flyget och för er som har mitt mobil nr så säger jag bara att jag kommer inte att ta med min mobbe under färden till Göteborg och till Kreta så ni bara vet.

Har inte så mycket mer att säga förutom alla skolböcker jag ska ta med mig vägde hela 6,3 kilo när jag skulle väga min väska när jag kom hem från skolan!! Ritade en bild på Pixlr Editor som passade ganska bra typ...men skriv gärna kommentarer till mig och jag är borta i drygt en vecka men här kommer bilden:

Vad tycker ni om bilden?  

Måste fortsätta packa mitt bagage...men.. ni får ha det så bra nu när jag är borta!

Ses om en vecka!

Big hugs Katte <3

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katinka Paulsen - 21 maj 2012 19:04

Hej! Nu lämnar jag bloggplatsen.se och går till blogg.se Klicka HÄR för att komma till deneller så skriver ni bara www.katinkasgoodlife.blogg.se  <-----! Såklart kommer jag ha kvar denna blogg om det skulle va så att jag får problem med blogg....

Av Katinka Paulsen - 14 maj 2012 18:28

Hej Hej! Som jag sa i förra inlägget så ska jag lägga ut lite mer bilder och fixa en ny header.......Ta Da! Här får ni fina bilderoch en ny header  Kommentera!    @by Katinka....Här kommer lite  bilder som jag tog med Elinas systemkamera... ...

Av Katinka Paulsen - 13 maj 2012 17:02

Hej allihopa! Vad skönty det är att komma tillbaka till Sverige igen! Det har varit jätteroligt på Kreta och varmt med mycket sol och bad  Hoppas att ni ahr haft det bra! Vi tog en massa kort och då menar jag en massa.....typ....300-400 bilder...Haha...

Av Katinka Paulsen - 5 maj 2012 08:00

Nu lämnar denna denna håla! Mot Göteborg! ha det bra! :D Ses om en vecka!! Big hugs Katte ...

Av Katinka Paulsen - 1 maj 2012 17:39

Hej! Det var ett tag sen, har inte orkat blogga så mycket men nu tänkte jag att jag måste uppdatera och somsagt så har jag inte berättat att jag ska till Kreta om 4 dagar!!  Så jag blir borta en hel vecka i den soliga och underbara Kreta! Idag har ja...

Just nu

Glöm inte att försöka att kommentera eller att skriva en fråga om ni vill, skulle bli glad av det

Presentation


Hej! Vad kul att du hittade hit till min nya blogg och Jag heter Katinka och är 14 år och mina intressen är Agility (en sorts hinderbana för hundar) rita, innebandy och lite allt annat;)
Kram Katte

Translate

Prata med datorn ;)

Är det nåt du undrar??

23 besvarade frågor

Sök i bloggen

!!!Rösta!!!

Vad tycker du jag ska rita?
 En hund eller hundvalpar
 En katt eller kattungar
 En igelkott eller igelkottsungar
 En häst eller ett föl
 En räv eller rävungar
 En fågel eller fågelungar
 En varg eller vargungar
 En giraff eller giraffungar
 Ett Lejon eller lejonungar
 En leopard eller leopardungar
 En tiger eller tigerungar
 Ett fantasidjur

Chatt

Chatta Online :D

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Flagcounter

Gästbok!!!!!

Länkar

Besöksstatistik

Musik

Klocka ;D

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

My Nickname ;D

Utbytet.com

Planeten Sverige

Purple Happy Bear

Skapa flashcards