Katinka Paulsen

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Katinka Paulsen - 2 augusti 2011 20:07

Hej! Nu är jag hemma  kom för typ 20 min sen. Jag och Hampe gick ut och fotade lite ute och fixade lite profilbilder till mig och sen gjorde vi en video som jag sen ska lägga in här på bloggen vid ett annat tillfälle  Nu kommer profilbilderna som Hampe tog på mig:







Vilken tycker ni är finast? Jag tycker att den här ovanför är finast  

Ha en bra dag 

Big hugs Katte <3

 

Av Katinka Paulsen - 2 augusti 2011 13:13

Hej! Nu är jag hos Hampe och vi lyssnar lite på musik och så stör vi på hans brosa Tobbe  ! Jag kom ganska nyss hit så jag har inte så mkt att säga men nu kommer det lite bilder:

Här är galnaTobbe  Detta blir ett kort inlägg vilket ni nog märker men det kommer fler bilder 

Ha en bra dag

Big hugs Katte

Av Katinka Paulsen - 2 augusti 2011 00:14

Jag har inte så mkt att säga här heller men denna video betyder verkligen något extremt mkt för mig för jag älskar Alexander och Isaac  Jag hade bara lust att lägga ut denna video för jag saknar dom:

Vissa av er vet vf och jag tänker inte berätta det här på bloggen! Älska det ni har! Mina bröder är allt jag har  som syskon! Jag hade tyvärr inga bilder på lillsyrran Noomi men jag älskar henne också!

Big hugs Katte <3 


Just nu

Glöm inte att försöka att kommentera eller att skriva en fråga om ni vill, skulle bli glad av det

Presentation


Hej! Vad kul att du hittade hit till min nya blogg och Jag heter Katinka och är 14 år och mina intressen är Agility (en sorts hinderbana för hundar) rita, innebandy och lite allt annat;)
Kram Katte

Translate

Prata med datorn ;)

Är det nåt du undrar??

23 besvarade frågor

Sök i bloggen

!!!Rösta!!!

Vad tycker du jag ska rita?
 En hund eller hundvalpar
 En katt eller kattungar
 En igelkott eller igelkottsungar
 En häst eller ett föl
 En räv eller rävungar
 En fågel eller fågelungar
 En varg eller vargungar
 En giraff eller giraffungar
 Ett Lejon eller lejonungar
 En leopard eller leopardungar
 En tiger eller tigerungar
 Ett fantasidjur

Chatt

Chatta Online :D

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Flagcounter

Gästbok!!!!!

Länkar

Besöksstatistik

Musik

Klocka ;D

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

My Nickname ;D

Utbytet.com

Planeten Sverige

Purple Happy Bear

Ovido - Quiz & Flashcards